2013 har været et år hvor vi har forsøgt at køre med ny
udlejningspriser, samtidig med vi har fået nyt værtspar, der ud over at afholde arrangementer i Huset, har en del aktiviteter ud af huset. Det har vi prøvet før med held, men vi må se i øjnene, at vores budget ikke helt har holdt. Der er derfor igen ændret i priserne for udlejning af huset, så vi er gået tilbage til at afregne el og rengøring ifht. aktuelt forbrug, ligesom der er forhandlet en ny kontrakt med værterne.
Vi har gennem året afholdt Byfest, Halloween og banko. Alle arrangementer er afviklet med en god opbakning fra byens borgere både hvad angår deltagelse, frivilligt arbejde og sponsorer. Vores værter har fortsat traditionen med fællesspisning. Der har været en rimelig tilslutning til disse arrangementer, så vi har valgt at fortsætte, samtidig med at vi i samarbejde med værterne vil forsøge at gøre disse arrangementer mere attraktive.
Værterne har taget initiativ til at starte en indsamling til en hjertestarter, der skal placeres ved købmanden/forsamlingshuset. Dette projekt er næsten helt i hus nu, og vi takker for det gode initiativ og den store opbakning til projektet.
Ved den ekstraordinære generalforsamling blev bestyrelsen
gjort opmærksom på at der er rygter om forsamlingshuset og
værtsparret i omløb. Spredning af rygter vil i sidste ende kun
skade vores fælles interesse: et velfungerende forsamlingshus.
Bestyrelsen vil derfor opfordre til at evt. spørgsmål eller klager
rettes direkte til bestyrelsen og/eller værterne. Det er den
eneste måde vi kan gøre noget ved evt. problemer på.
Kommende fælles arrangementer i Forsamlingshuset
19-21 Juni Byfest med revy
27 sept Damefrokost
17 okt Halloween fællesspisning
6 nov Banko
7 nov Fællesspisning
29 nov Julefrokost
Priser:
Vi har ændret priserne for leje af huset.
Prisen for leje af forsamlingshuset er nu
Hele huset 1795.- kr
Store sal 1200,- Kr.
Lille sal 800.- kr.
LiIle sal + pæn stue 1000 kr
Pæn Stue 300.- kr.
Foreningspriser (til møder i foreningerne)
300,- kr Lille sal
400,- kr Store sal
>Alle priser er excl el og rengøring + 2,5,- kr. pr. KWh
+10 % i miljøafgift
Nu er det igen tid til at betale kontingent til Haastrup
forsamlingshus. Vi håber du vil være med til at sikre at vi
fortsat har et levende forsamlingshus i Haastrup. Ingen
medlemmer = intet forsamlingshus.
Priserne for medlemskab:
150, -kr. pr. husstand pr. år
100,- kr. for pensionister pr. år
Du kan betale på følgende måder:
1. Indbetal på forsamlingshusets konto Reg. Nr. 0828 konto nr. 8015796791
2. Betal til et af forsamlingshusets bestyrelsesmedlemmer
3. Betal hos “Min Købmand”
Bestyrelsen
Henrik Mikkelsen, Bygaden 31, tlf: 26451132
Ulla Nielsen, Dilshøj 2 tlf: 61276812
Børge Larsen, Bygaden 51 tlf: 22159223
Jytte Svenningsen, østrupvej 2 tlf: 53357198
Carina Rasmussen, Bygaden 13 tlf: 28497222
Anonymt medlem
Kent Gregersen, Bygaden 10 tlf: 62681085
Kontakt til Værterne:
Peter & Annette Svendsen Toftegaardsvej 1,5600
Mail: ap-svendsen@live.dk
Peter tlf: 41620444
Annette tlf: 40503238
Har du ideer ti I fremtidige arrangementer eller ris og ros, er du
meget velkommen til at henvende dig til bestyrelsen.